reklama

No konečne som tu ..

... a píšem. Prázdny blog pod hlavičkou môjho vzácneho mena je na nete vyvesený už nejaký ten piatok no akosi nie a nie sa dostať k písaniu. Toooľko som mala myšlienok, s ktorými som sa chcela podeliť... tak kam odrazu odišli? Vlastne neodišli. Len sa urputne bránia výjsť na svetlo sveta.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Od malička som chcela písať do časopisov a novín. Nemyslela som si, že mám na to vlohy Ja som iba chcela. Tak som písala aspoň denník. V stále dlhších intervaloch. Keď tie slová čítam dnes, pripadám si akože som niekto iný. Také, doslova, keci by som predsa zo seba nedostala. Tak som teda zvedavá, čo si neskôr pomyslím o tomto.  

Brrr... Už teraz mám strach.  Nevadí.

Po prvých dvoch odsekoch mojich verejných myšlienok zisťujem, že je to celkom uvoľňujúce. Nechať si pretiecť hlavu prstami. Hlavne ale nemyslieť na to, že to niekto možno bude čítať.  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nabudúce skúsim zahrnúť aj nejakú myšlienku. Myslím, že sa to tak robí. Dnes ale len takto. Prvý krok. Veď každý musí nejako začať. 

Janka Lojanová

Janka Lojanová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Aktuálne: maturantka, blondýna, východniarka Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu